KINVA ART AKADÉMIA BLOG
Az online festőtanfolyamok blog cikkei közt, rengeteg hasznos bejegyzést találsz a festészetről, a festészet anyagairól, eszközeiről és technikáiról, egyaránt
Festményeladás a Vaterán és a Galéria Savarián
Ebben a bejegyzésben festmények online aukciós értékesítésről lesz szó, azaz festményeladás a Vatera és a Galéria Savaria portálok segítségével. Remélem hasznos információkkal szolgálhatok, mindenki számára. Mint tudjátok elkezdtem egy...
Az emberábrázolás folyamata a festészetben
Ebben a bejegyzésben az emberábrázolás folyamatáról lesz szó, nagyon érdekes cikk. Az emberábrázolás folyamata több szempont szerint osztályozható, és az egyes szempontokon belül is különböző szakaszokra felosztható. Hogyan juthatsz el te...
A színkeverés, a vöröshagyma és a Miyagi módszer, az emberábrázolás terén
A színkeverés, a vöröshagyma és a Miyagi módszer, az emberábrázolás terén. Azt hiszem most mindenki azt gondolja, hogy nekem teljesen elment az eszem. Írogatom itt a festészettel meg az emberábrázolással kapcsolatos cikkeimet, és biztosan közben valami bekattant nálam és elgurult a gyógyszerem, hogy ilyen zagyvaságokat írok. Mi ez a Miyagi módszer? Milyen vöröshagymáról beszélek? Hogy jönnek ezek a festészethez és az emberábrázoláshoz?
Miért nem jók a készen kapható bőrszínek a festészetben az emberábrázolás terén?
A legtöbb festőnek a portré, akt vagy egyéb ember ábrázolás terén kezdetben az egyik legnagyobb kihívást az jelenti, hogy az ábrázolt személyen látható bőrszíneket helyesen ki tudja keverni, és a festményen azokat reálisan meg tudja jeleníteni. A régi mesterek csodálatosan élő, realisztikus bőrtónusokat tudtak megjeleníteni, ez volt az egyik titka a realisztikus emberábrázolásaiknak. Ebből a cikkből az is kiderül, miért nem jók s gyárilag kevert bőrszínek.
Az anatómia, a síkok, és a blokkok összefüggései a festészetben, az emberábrázolás terén
Az anatómia ismeretének fontos szerepe van az emberábrázolás terén a festészetben. A csontozat szerkezet, az emberi test izomzata és arányai, továbbá egyéb anatómiai részei, összefüggésbe hozhatók a festészetben használt síkokkal és blokkolás módszerével, ha emberábrázolás a célunk. Az előző bejegyzésekben megismerkedtünk a síkokkal, blokkolással, ritmussal, most az anatómiai összefüggéseket tárjuk fel.
A festészetben a ritmus alkalmazása az emberábrázolás terén
Ebben a bejegyzésben a Ritmus jelentőségéről az emberábrázolás terén lesz szó. A ritmus megértésének és helyes alkalmazásának nagyon fontos szerepe van az emberábrázolásban.
A festészetben használt síkok fontossága az emberábrázolás terén
Az emberábrázolás folyamatában nagy szerepe van a síkok megértésének és ábrázolásának. A síkok ábrázolását szoktuk blokkolásnak is hívni, ezek segítenek a festmény szerkezetének megértésében és a rajzi hibák megszüntetésében is.
A művészet és a pénz viszonya, na meg a Normandiai partraszállás
Tudom, hogy most mindenki megdöbbent, hogy jön a művészet és a pénz össze, és főleg, hogy jön ide a Normandiai partraszállás, de lerombolok egy mítoszt. olvasd el a cikket és megtudod! Legújabb kísérletemmel, amelyben a mai vaterán történő festményeladás...
Vatera festményeladás, első tapasztalatok
Ígértem, hogy beszámolok a vatera festményeladási kísérletemről, nos már meg is vannak az első tapasztalatok. 3 festmény már elkelt, és a többit licitálják, de közben már kétszer letiltott a vatera.
A jó és a rossz emberábrázolások a festészetben 1.
Jelen blogbejegyzésemben arról szeretnék írni, ami napjainkban teljesen általános, azaz hogy, rengeteg jó, és rossz emberábrázolással találkozhatunk a művészetek terén.
Festmény eladási kísérlet
Ebben a bejegyzésben arról írok, hogy egy érdekes kísérletbe kezdtem. A kísérlet lényege, hogy a vatera működését tesztelem, festmény eladásokkal kapcsolatosan.
KINVA ART – Hogyan kezdődött az egész? Fejezetek egy festő életéből 09. rész
Az elöző bejegyzésben leírtam nektek azt a napot, amikor elkezdtem a festészetet oktatni. Most pedig a folytatásról fogok mesélni, az oktatással töltött évekről.
A festészet öröme – Munkácsy és Szamossy
Ebben a blogbejegyzésben a festészet öröméről szeretnék írni, kissé rendhagyó módon. A főszereplők Munkácsy és Szamossy na meg egy kis csipetnyi nosztalgia, amely sáfrányként fűszerezi meg ezt a történetet számomra…
Megjelent az ingyenesen letölthető Munkácsy e-könyv!
A mai napom nagyon szuper! Gyönyörű napfényes vasárnap van. De nemcsak emiatt vagyok boldog! Hanem azért is, mert befejeztem azt amin már egy ideje dolgozom. Ez egy meseszép könyv, a címe: „Munkácsy Mihály a Magyar festőgéniusz festőtechnikái”! A Munkácsy e-könyv egészen egyszerűen gyönyörű lett! Legalább is nekem nagyon tetszik! Büszke vagyok rá, és örülök, hogy végre befejeztem, ettől vagyok olyan feldobott.
KINVA ART – Hogyan kezdődött az egész? Fejezetek egy festő életéből 08. rész
Az előző részben elmondtam, hogyan jutottam el az első általam tartott festő tanfolyamíg, a mai bejegyzés arról szól, hogy mi történt ezen a napon.
KINVA ART – Hogyan kezdődött az egész? Fejezetek egy festő életéből 07. rész
Az előző részben bepillantást nyerhettetek abba, hogyan lett belőlem főállású festő. Ehhez nagy segítségemre volt a vatera.hu online aukciós oldal. Eben a fejezetben azt írom, le, hogyan kezdtem bővíteni a tudásomat, majd később az oktatásról is beszélni fogok.
KINVA ART – Hogyan kezdődött az egész? Fejezetek egy festő életéből 06. rész
Az előző bejegyzésben elmondtam hogyan ért véget a vállalkozásom, és arról is beszéltem milyen esemény indította be nálam a festészettel való intenzívebb foglalkozást. Ebben a bejegyzésben elmondom, hogyan vált a festészet hobbi helyett megélhetéssé.
KINVA ART – Hogyan kezdődött az egész? Fejezetek egy festő életéből 05. rész
Az előző bejegyzésben elmeséltem vállalkozóvá válásom történetét, és azt is megtudhattátok miként lett családom. Szó esett a sport karrieremről is. A mostani bejegyzésben azt mesélem el, hogyan lettem főállású festő.
KINVA ART – Hogyan kezdődött az egész? Fejezetek egy festő életéből 04. rész
Az előző fejezetben arról írtam, hogyan ismerkedtem meg mesteremmel Saáry Zoltánnal, és hogyan kezdtem el a festészettel komolyabban is foglalkozni. Ebben a fejezetben arról az időszakról írok amikor vállalkozóként próbáltam érvényesülni és a festészetre csak mint hobbira tekintettem. Közben komoly sikereket értem el a sportolás terén is.
KINVA ART – Hogyan kezdődött az egész? Fejezetek egy festő életéből 03. rész
Előző bejegyzésemben a gyermekkoromról írtam, a maiban pedig kiderül, hogyan kezdtem el a festészettel foglalkozni. Huszas éveim elején találkoztam Saáry Zoltánnal, első mesteremmel. Ő volt aki a festészet útján elindított. A történet igen érdekes, és egy olyan találkozást ír le, ami végső irányt adott életemnek.
KINVA ART – Hogyan kezdődött az egész? Fejezetek egy festő életéből 02. rész
Ebben a fejezetben a gyermekéveim egyéb meghatározó történéseit írom le, melyek olyanná formáltak amilyen vagyok. Vajon mitől lesz valaki „Művészlélek”? Genetika? Neveltetés? Vagy élmények sorozat? Igazából nem tudom a választ e kérdésre, én csak a saját történetemet tudom megosztani.
KINVA ART – Hogyan kezdődött az egész? Fejezetek a kezdetekről 01. rész
A szülinap alkalmából ígértem nektek az eddigi ajándékokon kívűl további meglepetéseket is. Az elkövetkező 1 hét alatt minden nap egy-egy érdekes fejezetet osztok meg az életemből. Ezek a történetek végíg kísérik azt az utat, ahogyan festő lett belőlem. Egyben a KINVA ART Akadémia megszületésének a történetét is bemutatom. Azt gondolom, hogy akik eddig is figyelemmel kísérték a KINVA ART Festőművész blogot nekik ez érdekes olvasmány lesz.
Azt mondják a gyermekkor első néhány évében szerzett tapasztalatok egy egész életre meghatározóak lehetnek egy ember életében. azt hiszem így volt ez velem is.
Fontos momentum volt életemben kettő egymástól jól elkülöníthető, és jól beazonosítható illat megismerése és megszeretése. Ez a két illat pedig a lenolaj és a terpentin illata volt.
KINVA ART, 3 évesek lettünk, és…
Szeretettel köszöntök mindenkit aki az elmúlt 3 évben részt vett a KINVA ART Online Festőtanfolyamain! Mivel ez nélkületek nem jött volna létre, hiszen hiába lennének tanfolyamok, ha senki nem venne részt rajtuk, így tulajdonképpen Ti is részesei vagytok a dolognak,...
Munkácsy Mihály Párizsi korszaka, életének utolsó szakasza
Munkácsy Mihály 1871-72 telén áttelepült Párizsban, ahol kakást és műtermet bérelt. Az anyagi helyzete ekkora stabilizálódott, a Goupil műkereskedővel kötött szerződésének hála, és pártfogója is akadt a De Marches házaspár személyében. 1873-ban De Marches báró elhunyt és ezt követően, 74 augusztusában összeházasodott a Bárónéval.
Cím
7146, Várdomb, Kossuth u. 11.
Telefon
(+36) 30 847 4018
kinva@kinvaart.com
kinvaart1@gmail.com